15/02/2015 Ανακοίνωση προγράμματος μαθήματος σεμιναριακού τύπου «Ενδυνάμωση και Συνηγορία Οικογενειών και Ληπτών στην Ψυχική Υγεία»

15/02/2015 Ανακοίνωση προγράμματος μαθήματος σεμιναριακού τύπου «Ενδυνάμωση και Συνηγορία Οικογενειών και Ληπτών στην Ψυχική Υγεία»

Πρόκειται για μάθημα σεμιναριακού τύπου με θέμα «Ενδυνάμωση και Συνηγορία Οικογενειών και Ληπτών στην Ψυχική Υγεία» που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της προπτυχιακής εκπαίδευσης του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και εντάσσεται στον Τομέα Κλινικής Ψυχολογίας του Τμήματος.
Το σεμινάριο θα ξεκινήσει την Τρίτη 23.2 και θα πραγματοποιείται κάθε Τρίτη για 12 διαλέξεις, στις 18.00-20.00, στην Αίθουσα Γ1 στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Συντονιστής του σεμιναρίου είναι ο κ. Στέλιος Στυλιανίδης ψυχίατρος, ψυχαναλυτής, καθηγητής κοινωνικής ψυχιατρικής στο τμήμα ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. H συμμετοχή είναι δωρεάν και στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση. Ακολουθεί το πρόγραμμα του σεμιναρίου.
 
 
 
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΙΑΣ
ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ 18.00 – 20.00
ΑΙΘΟΥΣΑ  Γ1
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 
Στυλιανίδης, Σ.
Εισαγωγή- Ενδυνάμωση και διάλογοι για την ενδυνάμωση (TRIALOGUE)
23.2
 
Στυλιανίδης, Σ. – Φαρσαλιώτης, Σ. – Μάρκου, Κ.
Recovery
1.3
 
Στυλιανίδης, Σ. – Κροκιδάς, Α. –  Λάβδας, Μ.
Recovery
8.3
 
Μενεδιάτου, Α. – Ανδρώνη, Γ. – Κανελλόπουλος Δ.
Αυτοβοήθεια και Ψυχική Υγεία
15.3
 
Χονδρός, Π. – Λάβδας, Μ. – π. Τίτος Θεωνάς – Καρτερολιώτη Ε., Νακόπουλος Ν.
Πολίτες ενάντια στην Κατάθλιψη
22.3
 
Ασημόπουλος, Χ.
Η ποιοτική μέθοδος έρευνας στο ψυχιατρικό πεδίο: Μεθοδολογία συμμετοχικής παρατήρησης. Το ερευνητικό παράδειγμα του ΨΝΑ.
29.3
 
π. Βασίλειος Θερμός
Θρησκευτικότητα και Ψυχική Υγεία
5.4
Διαφορετικότητα, Σεξουαλικός προσανατολισμός και Ψυχική Υγεία
12.4
 
Πανάγου, Α.
Συνηγορία
19.4
 
Στυλιανίδης, Σ. – Πέππου, Λ.
Εισαγγελικά και Δικαιώματα
10.5
 
Σύλλογοι Οικογενειών και Φίλων στην Ψυχική Υγεία και Σύλλογοι Ληπτών
17.5
 
Εμμανουήλ Σ.
Μεθοδολογία Ποιοτικής έρευνας σε άτομα με σκλήρυνση κατά πλάκας
24.5
 
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
31.5